Digitális Ügyfélélmény Konferencia

Event Timeslots (3)

MARBELLA I.
-
Köszöntő és az SAP stratégiája a customer experience területen (Molnár Attila - Techwave Hungary Zrt., Bárdi Péter - SAP Hungary Kft.)

SAP CX+O: customer journey menedzsment „operational” (o) és „experience” (x) ügyféladatok alapján (Volker Hein - SAP MEE)

Win more customers and build trusted personalized relationships with sap customer data cloud (John Thomson - Hybris Gmbh)

MARBELLA I.
-
Az omni-channel működésben rejlő marketing lehetőségek a kereskedelemben (Burka Szilvia - Praktiker Kft.)

Az értékesítési tevékenységek digitalizálásában rejlő előnyök (Szőllősi Gergely - AMSY Jelöléstechnika Kft.)

A piacra lépés marketing kihívásai egy új termékkategória bevezetésekor (Nógrádi Zsolt - Promecom Kft.)

MARBELLA I.
-
Tudom, mit tettek idén nyáron (Dr. habil. Papp-Váry Árpád PhD, Dr. Lukács Rita PhD - Budapesti Metropolitan Egyetem)

CX expertise: services & project reality (Tomas Straka - SAP CEE, Iklódi Tamás - SAP MEE)

Valóban elég-e csak egy informatikai rendszer alkalmazása az extra ügyfélélmény eléréséhez (Varga Péter - Smart Design Digital Kft.