Kedd

TOSCANA I

MARBELLA I.

  • Kávészünet az ERP Consulting Zrt. támogatásával

    -

  • Digitális Ügyfélélmény Konferencia

    -

    Köszöntő és az SAP stratégiája a customer experience területen (Molnár Attila - Techwave Hungary Zrt., Bárdi Péter - SAP Hungary Kft.)

    SAP CX+O: customer journey menedzsment „operational” (o) és „experience” (x) ügyféladatok alapján (Volker Hein - SAP MEE)

    Win more customers and build trusted personalized relationships with sap customer data cloud (John Thomson - Hybris Gmbh)

  • Kávészünet az ERP Consulting Zrt. támogatásával

    -

  • Digitális Ügyfélélmény Konferencia

    -

    Az omni-channel működésben rejlő marketing lehetőségek a kereskedelemben (Burka Szilvia - Praktiker Kft.)

    Az értékesítési tevékenységek digitalizálásában rejlő előnyök (Szőllősi Gergely - AMSY Jelöléstechnika Kft.)

    A piacra lépés marketing kihívásai egy új termékkategória bevezetésekor (Nógrádi Zsolt - Promecom Kft.)

  • Szünet

    -

  • Digitális Ügyfélélmény Konferencia

    -

    Tudom, mit tettek idén nyáron (Dr. habil. Papp-Váry Árpád PhD, Dr. Lukács Rita PhD - Budapesti Metropolitan Egyetem)

    CX expertise: services & project reality (Tomas Straka - SAP CEE, Iklódi Tamás - SAP MEE)

    Valóban elég-e csak egy informatikai rendszer alkalmazása az extra ügyfélélmény eléréséhez (Varga Péter - Smart Design Digital Kft.

  • Ebéd

    -

MARBELLA II.

IBIZA I.

IBIZA II.

  • Kávészünet az ERP Consulting Zrt. támogatásával

    -

  • Termékstratégia és lokalizáció

    -

    Tapasztalatok, tervek és lehetőségek az online számlában és elektronikus számlázásban (Czöndör Szabolcs - Nemzeti Adó- és Vámhivatal)

    Adózás 2020 - Kihívások és kezelésük (Oroszlány Virág - EY)

    SAP Termékstratégia és lokalizációs támogatás, törvényi megfelelőség (Csollák Mária, Szalai Erika, Tóth Balázs - SAP Hungary Kft.)

    SAP Document Compliance megoldások a thyssenkrupp Materials-nál (Szemán Sándor - thyssenkrupp Materials Hungary)

  • Kávészünet az ERP Consulting Zrt. támogatásával

    -

  • Premium Engagement

    -

    Az emelt szintű SAP gyártói támogatás „Premium Engagement“ szolgáltatás bemutatása (Drucker Tamás - SAP Hungary Kft.)

    SAP megoldások üzemeltetésének támogatása a SolMan 7.2-vel (Steid József - SAP Ausztria)

    Ügyfélprezentáció – SAP Solution Manager Change Request Management bevezetési tapasztalat egy állami vállalatnál (Katona Zoltán - Főtáv Zrt.)

    Felkészülés az S/4 HANA áttérésre a Premium Engagement szolgáltatás támogatásával (Hollósy Dávid - SAP Hungary Kft.)

  • Szünet

    -

  • Enterprise Support újdonságok

    -

    Enterprise Support újdonságok (Horváth Viktor - SAP Hungary Kft.)

    S/4HANA és a digitális innováció támogatása SAP Support-tal (Kozma Károly - SAP Austria)

    Terméktámogatás újdonságok (Zakor Andrea, Váczi Renáta - SAP Hungary Kft.)

  • Ebéd

    -

THALASSA

PROVANCE